Jdi na obsah Jdi na menu

7. 2. 2011

 GOLF A PILATES

 

stazeny-soubor.jpg

GOLFOVÁ HRA VYŽADUJE TECHNICKY DOKONALÉ POHYBY A TY DOKÁŽE PROVÉST POUZE DOKONALE PŘIPRAVENÉ TĚLO, KE KTERÉMU VÁS DOVEDE  PILATES CLINIC METOD.

 

KDO TRÁVÍ VĚTŠINU DNE V KANCELÁŘI U POČÍTAČE A V AUTĚ, PAK JDE HRÁT GOLF, PO KTERÉM NASEDNE DO AUTA A PAK PŘESEDNE OPĚT K POČÍTAČI - TEN SI URČITĚ ZADĚLÁVÁ NA  VÁŽNÉ ZDRAVOTNÍ PROBLÉMY.

 

POKUD SE GOLFISTÉ NEVĚNUJÍ KOMPENZAČNÍM CVIKŮM, HROZÍ JIM CHRONICKÉ BOLESTI A VÁŽNĚ RISKUJÍ ZRANĚNÍ.

PROČ GOLF A PILATES ?

 Pokud vezmete v úvahu PRINCIPY METODY PILATES - Koncentace - Dýchání - Centrum těla - Kontrola - Preciznost - Plynulost - Izolace - Rutina - jejich zvládnutí je předpokladem pro jakoukoliv správně a bezpečně prováděnou aktivitu. Střed těla aktivujeme před každým pohybem. Pohyb povrchových svalů vždy navazuje na aktivaci hlubokého stabilizačního systému. PILATES CLINIC METOD je založena na koncentraci a kontrole každého pohybu - spojení mysli a těla je i pro golf velmi zásadní. Osvojením této metody se naučíte plynulým precizním pohybům, souhře svalů a tím odstaníte přetížení některých svalů, zárověň zvětšíte rozsah pohybu a to Vám umožní větší a kvalitnější švih.

Během osobního tréninku na Pilates strojích zlepšíte svou sílu středu těla - CORE, mobilitu v kyčelních kloubech i hrudní páteři a to povede k lepšímu a bezbolestnému švihu. Zapracujete na stabilitě a balanci, aby Vás při švihu nerozhodil nerovný terén či velký vítr. Díky kompenzačním cvikům uvedete své tělo do rovnováhy. Díky tomu, že lépe poznáte tělo, začnete jej i lépe ovládat a to bude mít vliv i na Vaši korekci a koncentaci během golfového švihu.

Mí klienti, kteří hrají golf - si pak pochvalují nejen hru bez bolesti, ale daleko lepší výsledky na score kartě.

 

golfpilates.com/Golf_pilates/What_Is_Golf_Pilates.htm

PŘEJI VŠEM BEZBOLESTNÁ ZÁDA A HEZKOU HRU